Laatste voorbereidingen voor mijn grote reis - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Henny Kleijer - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen voor mijn grote reis - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Henny Kleijer - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen voor mijn grote reis

Door: Hensie

Blijf op de hoogte en volg Henny

14 December 2013 | Nederland, Barneveld

Hallo allemaal,

Over iets meer dan 3 weken hoop ik naar Ethiopië te vertrekken, om daar vrijwilligers werk te gaan doen in Kliniek Hidi.
Natuurlijk ben ik erg benieuwd wat de tijd me daar zal brengen en leren!
Ongetwijfeld veel nieuwe indrukken en inzichten vanuit een andere cultuur...als ik tenminste goed geluisterd heb naar de verhalen van de ervaren lieden! Het zal wennen worden voor mij.. en dat niet alleen omdat het klimaat anders is...
Ik hoop jullie op de hoogte te houden via deze website.
(Als ik tenminste ga begrijpen hoe het allemaal werkt op de site. Want zoals de meeste wel weten ben ik atechnisch als het op computers etc. aan komt!)

Wat nu het belangrijkste is om nog te regelen is mijn visum. Die hoop ik binnen 2 weken binnen te hebben.
Daarnaast moet ik nog wat inkopen doen m.b.t. het eten e.d. wat ik vanuit Nederland niet kan missen;)
En ja, dan kan het inpakken beginnen! Als ik elke dag even rondsjouw met mijn koffers, zal ik de sportschool niet gaan missen...en mijn biceps en triceps zullen evengoed wel groeien;)

Hopelijk mag de reis naar-van en het verblijf in Hidi goed verlopen.
Graag wil ik jullie vragen om mijn familie, vrienden, de mensen in Ethiopië en de kliniek, maar ook mij te gedenken in het gebed.
Ik zal jullie gebed vanuit Nederland nodig hebben.

Een hartelijke groet 'vanaf de bank' uit Barneveld,
Henny


  • 14 December 2013 - 21:44

    Arenda:

    Lieve Hens..

    het gaat nu echt opschieten he.. bijna alle voorbereidingen zijn gedaan, nog een paar weekjes dan begint het inpakken en dan de grote reis naar Etiopie!
    ver bij ons vandaan maar zeker DICHTBIJ IN ONS HART!!!

  • 14 December 2013 - 21:46

    Arenda:

    we bidden je een veilige vlucht toe, en een goede tijd in Etiopie om daar voor de mensen te zorgen, en hopen weer op een veilige behouden thuiskomst!

    Lieve Hen, al het goede in de tijd die komen gaat! We denken aan je!!
    en zullen je zeker ook nu in gebed niet vergeten!!

    lieve zus het ga je goed!!!

    dikke knuff
    Anton en Aren

  • 16 December 2013 - 11:09

    Ronald:

    Leuk om je te kunnen volgen. Succes in Afrika en wel terugkomen!

  • 17 December 2013 - 15:43

    Bart:

    Lieve Hensy,

    Spannend hoor, de laatste weken voor je vertrek. Ik vind het geweldig wat je gaat doen en zal zeker vaak aan je denken als je daar in de hitte je mooie werk gaat doen.
    Heel veel succes en we houden contact, hè!
    Kom gezond en behouden terug.

    Dikke knuffel, Bart

  • 17 December 2013 - 20:48

    Johanneke:

    Lieve zus,

    Heel veel succes met de voorbereidingen.... Ik ga je missen, je gezellige babbel hier thuis, waarschijnlijk jij mij ook ;-) Ik hoop dat de reis, heen en terug voorspoedig mag gaan.
    Ik ga aan je denken! En als ik je kan helpen met inpakken?? Laat het me weten..


    Ga niet met vreemde mannen mee ;-)

    Liefs: Johannes

  • 19 December 2013 - 14:15

    Marieke:

    Ha Henny,

    Het is gelukt met je website zo te zien!! Leuk want ik blijf graag op de hoogte hoe het met je gaat.
    We hopen en bidden dat je een goede reis zult hebben.
    Dat je veel levenservaring op doet!!
    Het is een spannende tijd de laatste weken voor vertrek..... Als we nog iets kunnen doen???
    Weet dat je niet alleen gaat!

    Lieve groet, Henri & Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henny

Vrijwilligerswerk in het buitenland. Mijn reis naar kliniek Hidi in Ethiopië. Van 07-01-2014 tot 11-03-2014.

Actief sinds 14 Dec. 2013
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 18397

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 11 Maart 2014

Vrijwilligerswerk in Hidi... Ethiopie

Landen bezocht: